Functionaliteiten van Magento op een rij:
Website Management (CMS)
* Beheer meerdere websites en webshops vanuit één backoffice.
* Meertalig en volledige ondersteuning van locale instellingen zoals valuta, BTW en verzendmethoden.
* Content Management Systeem om snel en eenvoudig zelf content van uw site aan te kunnen passen.
* Toegangssysteem voor beheer met gebruikersrollen.
* Goed te integreren met applicaties van derden via Web Services API.
* Vormgeving kan volledig naar wens aangepast worden via een ingenieus template systeem.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
* 100% zoekmachine vriendelijke content.
* Google Site Map.
* Zoekmachine vriendelijke URL’s.
* Meta-informatie voor alle producten en categorieën.
* URL Rewriting geeft volledige controle over de weergave van de URL’s.
* Integratie met Google WebOptimizer.
* Automatisch gegenereerde pagina met populaire zoektermen.
Marketing, Promoties en Gereedschap
* Met flexibele prijsregels en coupons kunt u vrijwel elke gewenste korting instellen.
* Hierbij is de mogelijkheid dit toe te passen per winkel, klantengroep, tijdsperiode, product of categorie.
* Voorbeelden: Kortingspercentage | vast kortingsbedrag | Koop x, ontvang gratis verzending |
* Koop x, ontvang kortingspercentage of kortingsbedrag | Koop x, ontvang y met een vast kortingsbedrag.
* Promotionele catalogus prijzen per percentage, vast kortingsbedrag per winkel, categorie, product.
* Klantspecifieke en groepspecifieke prijzen en staffelprijzen.
* Gebundelde producten.
* Landingspagina’s voor campagnes.
* Automatisch gegenereerde Site Map.
* Nieuwe producten promotie.
* Up-selling in winkelwagen.
* Cross-sells en accessoires op product pagina’s.
* Recent bekeken producten.
* Producten vergelijken.
* “E-mail naar een vriend”-functie voor alle bezoekers of alleen voor geregistreerde gebruikers.
* Stuur een verlanglijst naar een vriend via e-mail of RSS.
* RSS Feeds voor nieuwe producten, nieuwe specials of nieuwe tags.
* Polls/Onderzoeken.
* Integratie met Google Adwords.
* Mobiele ecommerce – geoptimaliseerd voor gebruik met de iPhone.
Afrekenen
* Gebruiksvriendelijke één-pagina afrekenprocedure.
* SSL security support.
* Optioneel verzenden naar meerdere adressen.
* Optioneel versneld afrekenen zonder account aan te maken.
* Accepteren van cadeau boodschappen per item.
* Winkelwagens worden bewaard zolang u wilt.
Verzendmethoden
* Te integreren met real-time verzendtarieven van o.a. UPS, FedEx, USPS and DHL.
* Order tracking-tracing voor de klant vanuit het account overzicht.
* Vervoersmethoden per land van bestemming in te stellen.
* Veel verschillende opties voor berekening van verzendkosten.
* Gratis verzenden.
* Vaste verzendkosten per order.
* Vaste verzendkosten per item.
* Tarief tabellen bestemming, gewicht, subtotalen en aantal items.
Betaalmethoden
* Online of offline betalingen.
* Direct incasseren, alleen autoriseren of incasseren bij het aanmaken van een factuur.
* Geïntegreerd met diverse Payment Service Providers, automatisch verwerking en overzicht in admin.
* Integratie met iDeal.
Orderbeheer
* Bekijken, wijzigen, aanmaken en afhandelen van orders via het admin panel.
* Aanmaken van facturen per levering of deelleveringen.
* Aanmaken van verzendingen per order of backorder.
* Aanmaken van creditnota’s via het admin panel.
* Printen van facturen en pakbonnen.
* Aanmaken van orders vanuit CMS-systeem, inclusief mogelijkheid om nieuwe klanten aan te maken.
* Bestaande klanten selecteren, inclusief adressen, kortingen en klantspecifieke prijzen.
* Ontvang Email Notificaties of RSS feeds van nieuwe orders.
Klantenservice
* Contactformulier.
* eMail updates bij wijziging van order en account.
* Adres Boek met onbeperkt aantal adressen.
* Keuze van standaard factuur en afleveradres.
* Wensenlijst met mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen via Email of RSS feed.
* Email nieuwsbrief abonnementsbeheer.
* Overzicht aangemaakt Product Reviews.
* Overzicht aangemaakte Product Tags.
* Op maat aan te passen Order Emails.
* Het CMS-systeem geeft direct inzicht in de klantstatus, waaronder open winkelwagentjes.
* Daarnaast ook inzicht in laatst bestelde items, verlanglijst en producten in vergelijking.
Klanten Accounts
* Orderhistorie met status updates.
* Order tracking.
* Re-orders van account.
* Recent bestelde items.
* Vergeten wachtwoord eMail.
* Order status en historie.
* Account Dashboard met een duidelijk overzicht van de laatste status van alle belangrijke klant informatie.
Catalogus beheer
* Voorraad beheer met backorders, minimale en maximale hoeveelheden.
* Batch import en export van alle producten.
* Batch update van producten via het admin pannel.
* Eenvoudige, configureerbare (bijv. maat, kleur) , gebundelde of gegroepeerde producten.
* Virtuele producten (producten zonder voorraad, bijvoorbeeld verzekeringen).
* Producten voor download (bijvoorbeeld software, informatie of muziek).
* Klant gepersonaliseerde producten (bijvoorbeeld upload van teksten en afbeeldingen).
* BTW tarieven per land, locatie, klantgroep en product type.
* Uitgebreide product attribuut set voor eenvoudig aanmaken van item types.
* Eenvoudig aanmaken van nieuwe attributen, ook in bestaande catalogus.
* Media Manager kan afbeeldingen automatisch op maat maken en voorzien van watermerk.
* Geavanceerde prijs regels stellen u in staat op diverse manieren speciale prijzen te bepalen.
* Redirects en rewrites van zoekresultaten.
* Goedkeuren, wijzigen en verwijderen van product tags en reviews.
* eMail of RSS feeds voor lage voorraad indicaties.
Catalogus Navigatie
* Layered Navigatie vereenvoudigt het zoeken en filteren van producten.
* Statische Block tool om zelf eenvoudig teksten aan een categorie pagina toe te voegen.
* Mogelijkheid om het design aan te passen op categorie of product niveau.
* Configureerbare zoekmachine met suggestie functie.
* Recent bekeken product.
* Product vergelijker.
* Recent vergeleken producten.
* Cross-sells, Up-sells en gerelateerde Items.
* Populaire zoektermen.
* ‘Verfijn op’ product tags.
* Product Reviews.
* Product lijst in grid of in lijst formaat.
* Breadcrumbs voor navigatie.
Product Navigatie
* Meerdere (detail) afbeeldingen per product.
* Product Image Zoom mogelijkheid.
* Product Reviews.
* Gerelateerde producten.
* Beschikbare voorraad.
* Upsell prijzen op meerdere niveaus.
* Selectie op basis van product optie.
* Aangepaste view voor gegroepeerde producten.
* Toevoegen aan wensenlijst of verzenden naar vriend via eMail.
Statistieken en rapportage
* Geïntegreerd met Google Analytics.
* Admin Dashboard met rapportage overzicht.
* Omzet rapportage.
* RSS feed voor nieuwe orders.
* BTW overzichten.
* Overzicht verlaten winkelwagentjes.
* Meest bekeken producten.
* Best verkochte producten.
* Overzicht lage voorraden.
* Overzicht veel gebruikte zoektermen.
* Overzicht product reviews.
* Overzicht creditnota’s.
* Overzicht beste klanten op basis van omzet totaal, aantal orders.
Wilt u meer informatie? Bel ons vandaag nog op 06 42 696 333 of email naar info@zevenzeven.nl